De indruk die een bezoeker van een evenement krijgt, begint al bij de binnenkomst. En er is altijd maar één keer de kans op een eerste indruk. Het is daarom erg belangrijk om de bezoeker bij de binnenkomst gelijk in de watten te leggen. Voor deze binnenkomst kunnen garderobe hostesses worden ingezet.
Garderobe hostesses kunnen voor verschillende werkzaamheden worden ingezet. Als eerste kunnen zij bijvoorbeeld de gasten verwelkomen en hierbij hun jassen en tassen aannemen. Op deze manier worden de handen van de bezoekers vrij gemaakt en voelen zij zich beter op hun gemak. Niemand vind het fijn om veel spullen mee te dragen voor een langere tijd. Nadat de hostesses de jassen zorgvuldig hebben opgeborgen, kunnen zij worden ingezet voor wijzen van de weg aan de bezoekers. Op deze manier weten de bezoekers gelijk waar zij naartoe moeten en dit voorkomt verwarrende situaties.
Onze hostesses zien er altijd professioneel en goed verzorgd uit. In overleg wordt de kleding voor de hostesses bepaald zodat iedereen er hetzelfde uitziet en er eenheid is gecreëerd. Dit komt zeer professioneel over en de bezoekers weten precies wie zij kunnen aanspreken bij vragen of problemen. Naast de reguliere werkzaamheden nemen de garderobe hostesses altijd even de tijd om een praatje te maken.
Wilt u graag een garderobe hostess of meerdere garderobe hostesses boeken voor uw evenement? Dan kunt u contact met ons opnemen middels het contactformulier voor meer informatie of een geheel vrijblijvende tarief indicatie.
Terug naar overzicht